Πέμπτη, 17 Νοεμβρίου 2016

ΕΡΩΤΙΚΌ ΜΑΓΙΚΌ ΜΕ ΨΑΡΙ !

Αυτό το ξόρκι μου το έδωσε μια παλία φίλη που με ξέρει απο τα γενοφάσκια μου , φιλενάδα και της γιαγιάς μου , μεγάλη γυναίκα μάγισσα απο τας Σέρρας.

Ειναί δυνατό μαγικό , αλλά  όπως σε κάθε τέτοιο ξόρκι ή προσωπική δύναμη του δίνει την δυνατότητα να πετύχει ή να αποτύχει!
Σε όλα αυτά τα " Πρακτικά" ξόρκια ή σαχτέκικα πέραν απο μια γέμιση και μια χάση , λίγο ρόλο παίζουν μέρες ώρες και πλανήτες.
Πασαλήματα ψευτογνώσεως , οτι τάχα πρέπει να ειναι σε μονή ή ζυγή ώρα ή να είναι μέρα Παρασκευή αυτά ειναι επιχρύσματα ανεφ αξίας!

Το θέλεις ? Θα πιάση .....Αμφιβάλης , τότε μην το προσπαθήσεις κάν γιατί και το ψαράκι δεν φταίει σε τίποτα ,να εχει μαρτυρικό θάνατο!
Αυτό ισχύει για την κάθε μια μουρλή που επειδή της κάυλωσε " την είδε μάγισσα "  ,  με αποτέλεσμα καταστρέφει αθώους , καταστρέφεται και η ίδια και μετά το ρίχνει στις μετάνοιες και της γονυκλησίες και παίρνει σβάρνα τις εκκλησίες και τα μοναστηρια !

Δυστηχώς ξέρω πάρα πολλα τέτοια άτομα στην καθημερινότητα μου , αρχής γεννομένης απο την Ρούλα Κορομηλά ,της οποίας η σχέση με την μαγεία ,οχι απλά βγήκε στην επιφάνεια, και απασχόλησε τα προτοσέλιδα εφημερίδων , και εκπομπές μεσημβρινού κοινωνικού σχολιασμού για εβδομάδες ολόκληρες , αλλά ή ίδια ή μάγισσα που την " έφτιαξε" , δήλωσε δημόσια στην Esspreso  και το έκανε , οτι " Εγώ την έφτασα εκει πού είναι , εγώ θα την κατεβάσω ξανά " .....και πραγματικά είδαμε την μακρά επιτυχημένη πορεία της γνωστής παρουσιάστριας να σβήνει , η προσωπική της ζωή να διαλύεταί , και αυτή να τρέχει στην Μεγαλόχαρη της Τήνου , παρακαλώντας για ένα θάυμα !!!!

Προσοχή λοιπόν γιατί δεν υπάρχουν αθώα ή ακίνδυνα ξόρκια , υπάρχει μονάχα άγνοια του κόσμου για αυτά και ανικανότητα απο τα σύγχρονα ψευτο Medium να ενημερώσουν σωστά τον κόσμο τους, τους πελάτες τους !
Ενα τέτοιο ξόρκι ειναι και αυτό εδώ ,το πιό απλό μα συνάμα ισχυρότερο μαγικό γιά ερωτικό δέσιμο ή ερωτικό φούντωμα το " sihirli balık " η' απλα Μπαλουκλι ... το μαγικό του ψαριού!

Νά ευχαριστήσω την εξαιρετική φίλη απο τις Σέρες , για την παλια τούρκικη συνταγή που μου εμπιστέυτηκε!

Η συνταγή ειναι απλή και δοκιμασμένη με επιτυχία και απο την ίδια και απο την πελατεία της....Ο λόγος για το ξόρκι του Χρυσόψαρου.

* Αkvaryum balığı ( Μπαλουκλι ) το ξορκι του ψαριου , έχω διάφορες και διαφορετικές εκδοχές του , σε κάποιες εξ' αυτων τηγανίζεις ψάρι μεγάλο και γράφεις με λεμόνι κάποιους μαγικούς χαρακτήρες στο ασπρο κρέας του ψαριού και αυτο το δίνεις να το φάει αυτος που θέλεις να σε αγαπήσει, το έχω δοκιμάση και λειτούργησε.

Η συνταγή που μου έδωσε η εν λόγο κυρία λεει , πάρε ενα χρυσόψαρο μερα Παρασκευή σε ζυγή ώρα και διαβασε το με την Μπαχρατεϊατα την ώρα που θα ακούσεις τον μουεζίνη να φωναζει , το ψάρι κράτα το ζωντανό , γιατι αν σου πεθάνει ειναι κακός οιωνός που λέει οτι το στεφάνι σου θα αναποδογυρίσει ή θα βάλεις μάυρα .
Οπως και να εχει αν ολα πάνε κατ' ευχην και ειναι το ψάρι ζωντανο πρεπει καθώς τηγανίζεις ψάρια για να φάει αυτός του οποιου τον έρωτα ποθείς ή θέλεις να δέσεις , πάρε το ψάρι στο χέρι της καρδιάς σου και φώναξε το όνομα του ή το όνομα της , μόλις σου απαντήση μην ανταπαντήσεις , λογικά θα ρωτήσει " Τι θες ?  ή θές κάτι ? " εκείνη την στιγμή ρίξε στο καυτό λάδι ζωντανό το χρυσοψαρο λέγοντας:

 "Θέλω στο όνομα του Γιαραμπί , οπως τσουρουφλίζεται το χρυσόψαρο να τσουρουφλίζεσαι απο έρωτα για μενα την (......) κορη της (....) , (.....) παιδι της (......) και η καρδια σου να σπαρταράει για εμένα οπως σπαρταράει το ψάρι αυτο.
Δίνω μια ζωή και δένω τους κόμπους της ζωής σου.
Δένω τους χτύπους της καρδιάς σου (......) παιδι της (......) να χτυπά μόνο για εμένα την (.....).....(......)
Άλλον αλλη άλλο απο εμένα να μην βρείς , σαν η ματιά σου αλλού θωρεί να σπαρταρήσης οπως το ψάρι , και ησυχία να μην βρείς μέχρι να μου χαρίσεις την αγάπη σου!
Θέσε με ως σφραγίδα στην καρδιά σου , και η αγάπη που μας δένει την ώρα αυτή ας ειναι απο τον θεό , κραταιά ως θάνατος αγάπη.


Αλλάζοντας λιγο τα λόγια το ξόρκι γίνεται δέσιμο ερωτικό , και η καρδιά του ασίκη θα σπαρταράει , αν μπουν τα σωστά λόγια στην σωστή σειρά και θέση στο ξόρκι αυτό το ίδιο , καθε φορα που θα τολμήση να προσπαθήσει να πάει με άλλη , θα σπαρταρήση στην κυριολεξία αφου το μαγικό αυτο δημιουργεί κολπική μαρμαρυγή.

Η δική μου εκδοχή για αυτο το ξόρκι λεει οτι παίρνεις εννέα χρυσόψαρα για αυτο το σκοπο , αλλα για να διαλεχτεί το ένα το καταλληλο γράφεις σε χαρτί καποιους μαγικους χαρακτήρες και ρίχνεις το χαρτί στο νερό με τα ψάρια , καις λιβάνι Χαρντάλ λεγοντας την Μπαχροτεΐα ,και τοτε τα οκτω ψαρια θα πανε σε μια κατεύθηνση , ενω το ένα θα παει χώρια.
Αυτο το ένα τηγανίζεις και δινεις να φάει ο ασίκης.







Αν σε ενδιαφέρει ολοκληρωμένη η συνταγή ή θέλεις άμεσα και δραστικά , φούντωμα αγάπης , επανασύνδεση , απαλλαγή απο κατάρα ή δέσιμο ερωτικό στεφανιού ή μήτρας μην χάνεις χρόνο , τηλέφώνησε μας και πες μας το πρόβλημα σου , η βαθειά μαγική μου γνώση και η επαγγελματική μου εμπειρία θα σου δώσει αυτό ακριβώς που ταιριάζει στην δική σου περίπτωση σε περιμένω να με καλέσεις τώρα στα τηλέφωνα 6942243710 & 6942243185  για να ακουσω  το πρόβλημα σου , να κλείσης ραντεβού μαζί μου ή να αγοράσεις βιβλία και υλικά !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου